Zastępca / Zastępczyni Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów

Zastępca / Zastępczyni Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Prosta 36
Do Twoich obowiązków należeć będzie wsparcie Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów w:
  • monitorowaniu pracy zespołu,
  • obsłudze reklamacji z roszczeniem,
  • wsparciu pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta,
  • nadzorze nad najwyższą jakością wykonywanych obowiązków przez zespół,
  • przygotowywaniu raportów, analiz i zestawień dotyczących reklamacji,
  • pełnienie funkcji menadżera dyżurnego Centrum,
  • dbałości o realizację celów FFS.
Kandydacie, szukamy właśnie Ciebie, jeśli:
  • posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży,
  • mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
  • swobodnie komunikujesz się w języku angielskim (min. B1),
  • cechujesz się łatwością w nawiązywania kontaktów oraz świetną organizacją pracy własnej,
  • jesteś nastawiony na realizację celów.
Jakie warunki współpracy możemy Ci zaproponować?
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • zespół zaangażowanych i wspierających się osób,
  • wsparcie podczas wdrożenia,
  • dobrze wyposażone miejsce pracy oraz bardzo dobrą atmosferę (ponad 60% pracowników Medicover uznaje to za największy atut firmy),
  • zatrudnienie w elastycznych godzinach pracy,
  • możliwość udziału w projektach mających na celu stworzenie jak najbardziej innowacyjnych rozwiązań w pielęgniarstwie,
  • benefity m.in. prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twoich bliskich, współfinansowana karta sportowa, inne usługi i produkty na platformie Medicover Benefits i wiele więcej,
  • pracę w nowoczesnym centrum medycznym, gdzie pracujemy według światowych standardów opieki medycznej.
Jakie możliwości rozwoju możemy Ci zaproponować?
  • program rekrutacji wewnętrznych pozwala na aplikowanie na stanowiska wewnątrz organizacji już od 1. dnia pracy,
  • naukę języka angielskiego (dofinansowanie kursów, platformę e-learningową),
  • możliwość uczestniczenia w szkoleniach managerskich podnoszących Twoje kwalifikacje.

Podobne ogłoszenia

Kierownik ds. obsługi klienta

1. Zarządzanie istniejącymi relacjami biznesowymi i identyfikacja właściwej oferty usług z portfolio HCL i tworzenie rozwiązań zgodnie z celami biznesowymi klienta. 2. Opracowywanie lejka...

Więcej informacji

Firma:Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Lokalizacja: małopolskie / Kraków

Data publikacji: 2024-11-18

Pracownik ds. poprawy jakości informacji pasażerskiej  

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: realizacja zadań z zakresu informacji pasażerskiej, analizowanie przyczyn błędów w informacji pasażerskiej, przygotowywanie wkładów do odpowiedzi na...

Więcej informacji

Firma:PKP Polskie Linie Kolejowe S.A

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Data publikacji: 2024-11-06

Zastępca kierownika w dziale zamówień i obsługi klienta

- wspieranie bezpośredniego przełożonego w zapewnieniu porozumienia o poziomie usług (SLA), aby kluczowe wskaźniki wydajności (KPI) oraz pomiary były monitorowane, osiągane i raportowane...

Więcej informacji

Firma:Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Lokalizacja: łódzkie / Łódź

Data publikacji: 2024-11-03

Login Account

Already a Rubnio Customer?

Invaild email address.

6 or more characters, letters and numbers. Must contain at least one number.

Your information will nerver be shared with any third party.