Zastępca kierownika w dziale zamówień i obsługi klienta

Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Zastępca kierownika w dziale zamówień i obsługi klienta
Miejsce pracy: Łódź
Numer: StPr/24/4011
OBOWIĄZKI:
- wspieranie bezpośredniego przełożonego w zapewnieniu porozumienia o poziomie usług (SLA), aby kluczowe wskaźniki wydajności (KPI) oraz pomiary były monitorowane, osiągane i raportowane zgodnie z ustaleniami w dziale zamówień i obsługi klienta- dbanie o aktualność, dokumentowanie i wdrażanie wszystkich procedur operacyjnych oraz o przestrzeganie operacyjnej standaryzacji krajobrazu procesów- prowadzenie terminowej komunikacji w przypadku zapytań od wewnętrznych/ zewnętrznych klientów lub zainteresowanych grup w języku angielskim- zapewnienie przejrzystości operacyjnej działań transakcyjnych- reagowanie na zapytania wymagające interwencji od dostawców i wewnętrznych klientów (zgłoszenie eskalacji pierwszego poziomu) - praca odbywa się w języku angielskim
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany


Wymagania inne:

bardzo dobra znajomość systemu SAP i obsługi programów pakietu Microsoft Office (zwłaszcza Word, Excel, Outlook)umiejętności analityczne i organizacyjne, orientacja na działanie, umiejętność optymalizowania procesów pracydoświadczenie w obszarze zamówień i obsługi klienta

Miejsce pracy:

Łódź


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 9 900 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Podobne ogłoszenia

Zastępca / Zastępczyni Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów

Do Twoich obowiązków należeć będzie wsparcie Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów w: monitorowaniu pracy zespołu, obsłudze reklamacji z roszczeniem, wsparciu pracowników w bezpośredniej...

Więcej informacji

Firma:Medicover sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Prosta 36

Data publikacji: dzisiaj

Kierownik ds. obsługi klienta

1. Zarządzanie istniejącymi relacjami biznesowymi i identyfikacja właściwej oferty usług z portfolio HCL i tworzenie rozwiązań zgodnie z celami biznesowymi klienta. 2. Opracowywanie lejka...

Więcej informacji

Firma:Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Lokalizacja: małopolskie / Kraków

Data publikacji: 2024-11-18

Pracownik ds. poprawy jakości informacji pasażerskiej  

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: realizacja zadań z zakresu informacji pasażerskiej, analizowanie przyczyn błędów w informacji pasażerskiej, przygotowywanie wkładów do odpowiedzi na...

Więcej informacji

Firma:PKP Polskie Linie Kolejowe S.A

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Data publikacji: 2024-11-06

Login Account

Already a Rubnio Customer?

Invaild email address.

6 or more characters, letters and numbers. Must contain at least one number.

Your information will nerver be shared with any third party.