Zastępca Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas

Poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:

Zastępca Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas
Miejsce pracy: Gliwice

Twój zakres obowiązków

  • wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach,
  • organizacja i nadzór operacji kasjerskich,
  • nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją,
  • zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta,
  • organizacja szybkiego, skutecznego oraz prawidłowego procesu obsługi klienta,
  • zarządzanie zespołem Pracowników, zapewnienie właściwej organizacji pracy, planowanie harmonogramów,
  • wsparcie zespołu w codziennych obowiązkach, szkolenie nowych Pracowników,
  • prowadzenie kontroli i analizy osiąganych wyników.

Nasze oczekiwania

  • doświadczenie w handlu i obsłudze klienta (w tym klienta biznesowego),
  • umiejętność obsługi kasy fiskalnej, znajomość operacji kasowych,
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem Pracowników,
  • bardzo dobra organizacja pracy (własnej i podległego zespołu)
  • zaangażowanie i motywacja do osiągania jak najwyższych standardów w pracy,
  • gotowość do podjęcia pracy w systemie zmianowym (również w weekendy),
  • aktualna książeczka zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych dopuszczająca do kontaktu z żywnością (Sanepid) lub gotowość do jej wyrobienia,
  • umiejętność korzystania z komputera – pakiet MS Office.

To oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
  • dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
  • atrakcyjne gratyfikacje jubileuszowe,
  • możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia,
  • kursy językowe dostępne dla wszystkich pracowników,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
  • możliwość przystąpienia do programu Medicover Sport,
  • zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros i u naszych Partnerów Biznesowych.

Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 3 miesiące - otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!

Drogi Kandydacie/Kandydatko, skontaktujemy się z Tobą, jeśli Twoja aplikacja zostanie uwzględniona w prowadzonym przez nas procesie rekrutacyjnym. Informujemy, że jesteśmy administratorami tych danych, które zostały w formie CV przesłane bezpośrednio do nas.

Przejdź do klauzuli informacyjnej RODO

Podobne ogłoszenia

Team Leader with German

Your tasks will involve: Leading, managing, overseeing and supporting a team of Customer Service Agents; Ensuring the Team fulfills KPI’s set by clients; Facilitating clear and efficient...

Więcej informacji

Firma:Foundever

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

Data publikacji: 2025-08-12

Lider Zespołu Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Zarządzanie zespołem konsultantów – motywowanie, wsparcie i monitorowanie wyników, Odpowiedzialność za realizację celów jakościowych i efektywnościowych, Udział w rekrutacji oraz...

Więcej informacji

Firma:Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

Data publikacji: 2025-08-07

Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego

Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację...

Więcej informacji

Firma:Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Lokalizacja: warmińsko-mazurskie / Olsztyn

Data publikacji: 2025-08-01

Login Account

Already a Rubnio Customer?

Invaild email address.

6 or more characters, letters and numbers. Must contain at least one number.

Your information will nerver be shared with any third party.