Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: bardzo dobra organizacja pracy
Uprawnienia: doskonała organizacja pracy, wysoko rozwinięte zdolności w zakresie komunikacji interpersonalnej, dokładność, sumienność i dobra organizacja pracy własnej, umiejętność zarządzaniem czasem pracy, dobra znajomość pakietu MS Office
co najmniej 1.5 roku doświadczenia na stanowisku support specialist (specjalista ds obsługi klienta) lub pokrewnych w instytucji finansowej, wykształcenie wyższe, doskonałe umiejętności analizy, umiejętność pracy z klientem, zdolność pracy pod presją czasu , dopasowanie do wartości i dążeń firmy Revolut, gotowość do intensywnej pracy, wykazywanie chęci uczenia się
Kraków
Umowa o pracę na czas nieokreślony
od 6 508 PLN
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Obowiązki: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz dbałość o relacje z obecnymi klientami Analiza potrzeb klientów i doradztwo w zakresie najlepszych rozwiązań w zakresie usług...
Więcej informacjiLokalizacja: łódzkie / Łódź
Data publikacji: 2025-04-08
Obowiązki: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz dbałość o relacje z obecnymi klientami Analiza potrzeb klientów i doradztwo w zakresie najlepszych rozwiązań w zakresie usług...
Więcej informacjiLokalizacja: kujawsko-pomorskie / Włocławek
Data publikacji: 2025-04-08
Obowiązki: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz dbałość o relacje z obecnymi klientami Analiza potrzeb klientów i doradztwo w zakresie najlepszych rozwiązań w zakresie usług...
Więcej informacjiLokalizacja: warmińsko-mazurskie / Olsztyn
Data publikacji: 2025-04-08