Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży

W naszej firmie tworzymy bezpieczne środowisko pracy z myślą o rozwoju pracowników w sektorze obsługi klienta. Dołącz do nas jako Specjalista/ka ds. Sprzedaży i zdobądź umiejętności cenione i przydatne w tej nieustannie rozwijającej się branży.

Ta oferta jest skierowana do osób, które chcą rozpocząć swoją zawodową karierę w branży Telekomunikacyjnej/ Call Center, poznać szerokie możliwości rozwoju oraz nabyć umiejętności, które są cenione na rynku pracy.

Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży
Miejsce pracy: Radom, ul. Wrocławska 10
Na tym stanowisku:
  • Będziesz odpowiedzialny za kontakt telefoniczny z klientami (połączenia w ruchu wychodzącym) - dzwonisz tylko do aktualnych klientów firmy, nie korzystamy z tzw. „zimnych baz”;
  • We współpracy z innymi członkami zespołu będziesz aktywnie badać potrzeby klienta aby dobrać dla niego najlepszą ofertę;
  • Nauczysz się jak rozpoznawać potrzeby i oczekiwania klienta;
  • Będziesz budował i utrzymywał długotrwałe relacje z klientami.
Co oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę na ¾ etatu z dopełnieniem do całego etatu (po okresie próbnym możliwość Umowy o Pracę na pełny etat);
  • Podstawę w wysokości 26 zł brutto/h (podstawa niezależna od wyniku sprzedażowego);
  • Premia sprzedażowa w wysokości 13 zł brutto do każdej przepracowanej godziny (wówczas stawka to min. 39 zł brutto/h. Średnio nasi pracownicy wyrabiają premie w wysokości 1500 - 3500 zł brutto miesięcznie a nawet i więcej);
  • Dodatkowe bonusy finansowe (1000zł brutto) dla najlepszych osób w zespole;
  • Liczne konkursy, dzięki którym możesz zyskać cenne nagrody! (np. smartfony, akcesoria do telefonów);
  • Przede wszystkim długoterminową i stabilną współpracę;
  • Możliwość pracy w systemie hybrydowym dla najlepszych pracowników;
  • Szczególną uwagę przykładamy do procesu szkolenia pracownika, dlatego od pierwszego dnia pracy oferujemy płatne szkolenie i przekazujemy rzetelną wiedzę;
  • Laptop i niezbędne narzędzia do pracy;
  • Aktywne wsparcie przełożonych oraz możliwość udziału w licznych szkoleniach podnoszących kwalifikacje;
  • Możliwość korzystania z dodatkowych świadczeń (ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, karta sportowa Multisport);
  • Darmowy dostęp do platformy językowej eTutor;
  • Zniżki 50% na usługi stacjonarne i mobilne Orange;
  • Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy.
Nasze wymagania: 
  • Poszukujemy osób dyspozycyjnych do pracy zmianowej od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 20.00 i w wybrane soboty w godzinach 10.00 – 16.00 (pracujemy na dwie zmiany);
  • Fajnie jeśli jesteś pozytywnie nastawiony, umiesz słuchać i swobodnie rozmawiać nie tylko „o pogodzie”;
  • Doświadczenie w Call Center, w telefonicznej sprzedaży lub obsłudze Klienta będzie dodatkowym atutem, ale nie jest wymagane;
  • Czujesz się swobodnie w obsłudze komputera i urządzeń mobilnych;
  • Duży plus dla Ciebie, jeśli chcesz nauczyć się czegoś nowego i stawiasz na rozwój;
  • Ważna jest dla Ciebie dbałość o satysfakcję klientów;
  • Potrafisz być skuteczny w działaniu i nastawiony na cel.
W CV nie zapomnij zawrzeć klauzuli:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."



Informujemy, że Administratorem podanych przez Państwa danych osobowych jest firma POS Group sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Karczewska 18, 04-112 Warszawa. Dane osobowe będą przetwarzane w celach rekrutacyjnych. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże w przypadku ich braku nie będziemy mogli rozpatrzyć Twojej kandydatury. Podstawą prawną do przetwarzania danych jest konieczność zapoznania się przez nas z Twoim profilem kandydata na skutek Twojego zgłoszenia (art. 6 ust. 1 lit b RODO). Do podanych danych mogą mieć dostęp dostawcy usług Administratora oraz nasi partnerzy, na rzecz których prowadzimy wybrane rekrutacje. Informujemy, że przysługuje Ci prawo do: żądania dostępu do danych osobowych, sprostowania, usunięcia, przenoszenia danych oraz prawo do ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania i prawo skargi do organu nadzorczego. Twoje dane będą przetwarzane przez czas trwania rekrutacji, po jej zakończeniu skontaktujemy się w wybranymi kandydatami, a pozostałe aplikacje zostaną usunięte, chyba że wyrazisz zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach- w takim przypadku Twoje dane będą przetwarzane do momentu jej wycofania.

Podobne ogłoszenia

Konsultant w Sekcji Obsługi Klientów BackOffice (obsługa Contact Center w zakresie cyberbezpieczeństwa)

Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i wspierać sprzedaż najnowszego rozwiązania...

Więcej informacji

Firma:T-Mobile Polska S.A.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Data publikacji: 2024-11-19

Doświadczony Konsultant / Doświadczona Konsultantka ds. Telesprzedaży

Zadania, które na Ciebie czekają: Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych...

Więcej informacji

Firma:T-Mobile Polska

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Data publikacji: 2024-11-14

Doświadczony Konsultant / Doświadczona Konsultantka ds. Telesprzedaży

Zadania, które na Ciebie czekają: Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych...

Więcej informacji

Firma:T-Mobile Polska

Lokalizacja: łódzkie / Łódź

Data publikacji: 2024-11-14

Login Account

Already a Rubnio Customer?

Invaild email address.

6 or more characters, letters and numbers. Must contain at least one number.

Your information will nerver be shared with any third party.