Specjalista ds. wsparcia klienta

Alsendo to wiodąca platforma technologiczna do zarządzania wysyłkami i dostawami. Zapewnia firmom, od małych biznesów po duże przedsiębiorstwa i e-commerce, narzędzia i wsparcie niezbędne do osiągnięcia sukcesu. Nasze rozwiązania, oparte na nowoczesnej technologii i zrównoważonym rozwoju, zostały zaprojektowane z myślą o wygodzie i wydajności. Do grupy Alsendo należą: Apaczka, Innoship, Ecolet, Sendit i Zaslat.
Naszą ambicją jest dalszy, dynamiczny rozwój technologiczny. Ważnym elementem naszej strategii biznesowej jest rozwój kompetencji naszego zespołu pracowników. Zapewniamy dostęp do szkoleń, możliwość uczenia się u ekspertów z wielu działów firmy, wyjazdy integracyjne, a benefity typu opieka medyczna są oczywistością. Wierzymy, że dzięki prężnie działającemu biznesowi oraz zaangażowanemu zespołowi uda się nam osiągnąć ambitne cele.
Specjalista ds. wsparcia klienta
Miejsce pracy: Warszawa, Wilanów, Franciszka Klimczaka 1
Twój zakres obowiązków:
  • Telefoniczna obsługa klientów
  • Kompleksowa obsługa zapytań i zgłoszeń pojawiających się na panelu klienta
  • Udzielanie informacji o produktach i usługach, dosprzedaż i promowanie usług kurierskich przez telefon
  • Ścisła współpraca z przewoźnikami oraz innymi działami firmy
Nasze wymagania:
  • Co najmniej rok doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta
  • Umiejętność uważnego słuchania oraz precyzyjnego przekazywania informacji
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętność pracy z ludźmi i budowania relacji z klientami
To oferujemy:
  • Zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę
  • Wolne weekendy, praca od poniedziałku do piątku (8:00-16:00 lub 9:00-17:00)
  • Wynagrodzenie podstawowe + premie
  • Kompleksowe szkolenie i wdrożenie
  • Pracę z fajnymi ludźmi i wyjazdy integracyjne
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia

Doradca Klienta Biznesowego

Twój zakres obowiązków utrzymywanie stałych kontaktów i budowanie pozytywnych relacji z obecnymi Klientami firmy, pozyskiwanie nowych Klientów (z działań akwizycyjnych oraz spośród...

Więcej informacji

Firma:Starlit Accounting sp. z o.o.

Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław

Data publikacji: wczoraj

Specjalista ds. klienta biznesowego

Główne zadania: Analiza potrzeb klienta i dopasowanie oferty, Sprzedaż produktów i usług, Negocjowanie warunków, Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami. Oczekiwania: Płynna znajomość...

Więcej informacji

Firma:Unique People sp. z o.o.

Lokalizacja: świętokrzyskie / Kielce

Data publikacji: wczoraj

Doradca Klienta Biznesowego

Twój zakres obowiązków W naszym zespole będziesz odpowiadać za cały proces opieki, sprzedaży i dosprzedaży do naszych klientów we wsparciu zespołu posprzedażowej obsługi klienta; Twoimi...

Więcej informacji

Firma:Benefit Systems S.A.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Wola, plac Europejski 2

Data publikacji: wczoraj

Login Account

Already a Rubnio Customer?

Invaild email address.

6 or more characters, letters and numbers. Must contain at least one number.

Your information will nerver be shared with any third party.