Specjalista ds. relacji z klientem

Ogłoszenie numer: 10280966, z dnia 2025-10-01

Fundacja Pomocja

Agencja z którą współpracujemy - OVB Polska to dynamicznie rozwijająca się firma specjalizująca się w obszarze finansów i ubezpieczeń. Nasza misja to pomaganie ludziom w osiągnięciu ich celów finansowych oraz zapewnienie im spokoju i bezpieczeństwa. Jeśli jesteś osobą, której naprawdę zależy na rzetelnej obsłudze klienta i chcesz pomagać innym, to mamy dla Ciebie pracę!
Poszukujemy nowych członków zespołu, którzy podzielają naszą pasję do niesienia pomocy i oferowania najlepszych rozwiązań klientom. Jeśli jesteś gotowy(-a) na wyzwanie i chcesz rozwijać swoje umiejętności w dynamicznym środowisku, to jesteśmy przekonani, że znajdziesz u nas satysfakcjonujące miejsce pracy.

Jeśli jesteś gotowy(-a) na wyzwanie i chcesz być częścią naszego zespołu, to czekamy na Twoje zgłoszenie!
Aby aplikować, prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego.

Specjalista ds. relacji z klientem

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • obsługa zapytań klientów telefonicznie, mailowo oraz przez media społecznościowe
  • udzielanie informacji o produktach i usługach oraz wsparcie w rozwiązywaniu problemów
  • prowadzenie dokumentacji w systemie i aktualizowanie bazy danych klientów
  • budowanie i rozwijanie własnego portfela klientów
  • współpraca z innymi działami w celu podnoszenia jakości obsługi

Wymagania

  • łatwość w prowadzeniu rozmów i budowaniu relacji z klientami
  • dobra znajomość obsługi komputera i podstawowych programów biurowych
  • umiejętność pracy zespołowej oraz radzenia sobie w sytuacjach stresowych
  • dobra organizacja pracy i samodzielność w realizacji zadań

Oferujemy

  • atrakcyjny system wynagrodzeń z premiami uzależnionymi od wyników
  • elastyczny grafik pozwalający na dopasowanie pracy do życia prywatnego
  • prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie oraz zniżki na produkty i usługi
  • szkolenia wprowadzające oraz dalsze wsparcie w rozwoju zawodowym
  • przyjazną atmosferę pracy opartą na otwartej komunikacji i współpracy
  • dodatkowe benefity, w tym dofinansowanie szkoleń, spotkania integracyjne i paczki świąteczne
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Zadania: Mailowa i telefoniczna obsługa klienta niemieckojęzycznego. Organizacja i koordynacja wyjazdów oraz pobytów personelu opiekuńczego za granicą. Budowanie długotrwałych relacji z...

Więcej informacji

Firma:Promedica24

Lokalizacja: warmińsko-mazurskie / Olsztyn

Data publikacji: dzisiaj

Backoffice-Mitarbeiter/in mit Deutsch und Englisch

Werden Sie Teil unseres Teams und bieten Sie außergewöhnlichen Back-Office-Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt! Genießen Sie ein minimales Anrufvolumen und konzentrieren Sie sich auf...

Więcej informacji

Firma:Concentrix

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

Data publikacji: wczoraj

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Obowiązki: Prezentacja oferty platformy e-commerce oraz korzyści ze sprzedaży produktów za jej pośrednictwem Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych (małe i średnie firmy) poprzez...

Więcej informacji

Firma:Foodcom S.A.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Data publikacji: wczoraj

Login Account

Already a Rubnio Customer?

Invaild email address.

6 or more characters, letters and numbers. Must contain at least one number.

Your information will nerver be shared with any third party.