Specjalista ds. obsługi klienta ze znajomością języka niemieckiego

Specjalista ds. obsługi klienta ze znajomością języka niemieckiego
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków:
  • Telefoniczna i mailowa obsługa klienta niemieckojęzycznego
  • Kontakt telefoniczny i mailowy z pracownikami tymczasowymi, zarządzanie ich czasem pracy i układanie grafików
  • Zarządzanie bazą pracowników tymczasowych oraz aspektami ich codziennej pracy na terenie Niemiec takimi jak: urlopy, zakwaterowanie, zwolnienia lekarskie.
Nasze wymagania:
  • Znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym (min. B2) – warunek KONIECZNY
  • Umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji z klientem niemieckojęzycznym
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne.
  • Bardzo dobra organizacja pracy, sumienność i umiejętność pracy w zespole.
  • Znajomość pakietu MS Office.
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub współpracę B2B
  • stałe wynagrodzenie plus prowizja
  • praca hybrydowa (Home Office 2 dni w tygodniu po okresie wdrożenia)
  • atrakcyjny system benefitów (karta lunchowa, opieka medyczna ze stomatologią)
  • dofinansowanie do nauki języka niemieckiego 50%
  • program rekomendacji pracowników
  • profesjonalny onboarding przygotowujący w pełni do roli

Podobne ogłoszenia

Specjalista ds. relacji z klientami z językiem niemieckim

GŁÓWNE OBOWIĄZKI: Komunikacja z klientami za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej; Odpowiadanie na zapytania i wnioski użytkowników oraz omawianie poszczególnych przypadków...

Więcej informacji

Firma:HRS Recruitment Services Bulgaria Ltd.

Lokalizacja: małopolskie / Kraków

Data publikacji: 2025-04-25

Specjalista ds. koordynacji pracowników z językiem niemieckim

Zakres obowiązków: Bieżący kontakt telefoniczny i mailowy z osobami pracującymi na terenie Niemiec Koordynowanie grafików oraz zarządzanie urlopami i zastępstwami Wsparcie klientów...

Więcej informacji

Firma:Praca.pl

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Data publikacji: 2025-04-23

Non-Voice Customer Coordinator with German OR Greek

Main responsibilities: Interacting with clients exclusively through email and live chat to discuss the companys products; Keeping players informed about new requirements and upcoming bonuses; Working...

Więcej informacji

Firma:HRS Recruitment Services Bulgaria Ltd.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Data publikacji: 2025-04-15

Login Account

Already a Rubnio Customer?

Invaild email address.

6 or more characters, letters and numbers. Must contain at least one number.

Your information will nerver be shared with any third party.