Specjalista ds. Obsługi Klienta i Reklamacji z językiem angielskim

MPP Cyfrowa Foto to jedna z największych drukarni w Europie, działająca w obszarze druku cyfrowego, poligrafii oraz introligatorstwa. Firma, której podstawą działania jest nowoczesny marketing internetowy i sprzedaż e-commerce, a sercem – dział IT. Swój model biznesowy opieramy o nowoczesne rozwiązania e-commerce, docierając kanałami B2B i B2C do partnerów krajowych i zagranicznych.

Innowacyjne pomysły, nietypowe rozwiązania i fascynacja najnowocześniejszymi technologiami pozwalają nam tworzyć oryginalne linie fotoproduktów i w nietuzinkowy sposób docierać do Klientów z całego świata. Jesteśmy właścicielem kilkunastu marek, w tym między innymi brandów nPhoto, Colorland, Artibo, Presejo.
 
Nasza firma dynamicznie się rozwija, dlatego poszukujemy osoby, która wesprze nasz zespół w obszarze obsługi klienta i rozpatrywania reklamacji. Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta i Reklamacji będziesz kluczowym punktem kontaktu dla naszych klientów, pomagając im w rozwiązywaniu problemów i zapewniając profesjonalną obsługę na najwyższym poziomie.
 
Dołącz do nas, aplikuj już teraz!
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Reklamacji z językiem angielskim
Miejsce pracy: Zaczernie, k. Rzeszowa
ZAKRES OBOWIĄZKÓW
  • elektroniczna (mailowa i telefoniczna) obsługa klienta zamawiającego m.in. fotoksiążki, fotokalendarze, fotoobrazy, odbitki;
  • udzielanie informacji na temat produktów oraz sposobu składania zamówień;
  • udzielanie informacji dotyczącej obsługi programów i rozwiązywanie problemów technicznych;
  • wsparcie w procesie przyjmowania i obsługi zgłoszeń reklamacyjnych
  • skuteczne rozwiązywanie problemów klienta.
OSZUKIWANE KOMPETENCJE
  • biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2+/C1)
  • doświadczenie z zakresu kontaktu z klientem;
  • umiejętności komunikacyjne, łatwość nawiązywania kontaktu z klientem;
  • wielozadaniowość i podzielność uwagi;
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera;
  • praktyczna znajomość pakietu MS Office;
  • umiejętność pracy w grupie;
  • rzetelność, terminowość, punktualność, zaangażowanie w wykonywane obowiązki.
OFERUJEMY
  • zespół, który zawsze Ci pomoże;
  • szkolenia wprowadzające;
  • otwartą komunikację na linii pracownik – przełożony;
  • pracę w kilkunastoosobowym zespole;
  • realny wpływ na rozwój działu i przejrzysty zakres zadań;
  • praca w nowoczesnym biurze w Zaczerniu k. Rzeszowa z komfortowymi warunkami, dogodną lokalizacją i dużym parkingiem dla pracowników;
  • benefity - dofinansowanie do ubezpieczenia grupowego, opieki medycznej, karta Multisport, zniżki pracownicze na nasze produkty.

Podobne ogłoszenia

Koordynator ds. obsługi Klienta

Monitorowanie zmian w umowach i aneksach z Klientami i aktualizowanie wykazu Klientów Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów dotyczących rozliczenia Klientów Przygotowywanie specyfikacji do faktur...

Więcej informacji

Firma:Inwemer System Sp. z o.o.

Lokalizacja: łódzkie / Łódź, ul. Łąkowa

Data publikacji: dzisiaj

Konsultant / Konsultantka ds. obsługi klienta i sprzedaży​

Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz...

Więcej informacji

Firma:T-Mobile Polska

Lokalizacja: łódzkie / Łódź, ul. Żeligowskiego 8/10

Data publikacji: 2024-10-14

Konsultant / Konsultantka ds. obsługi klienta i sprzedaży​

Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz...

Więcej informacji

Firma:T-Mobile Polska

Lokalizacja: łódzkie / Łódź, ul. Żeligowskiego 8/10

Data publikacji: 2024-10-04

Login Account

Already a Rubnio Customer?

Invaild email address.

6 or more characters, letters and numbers. Must contain at least one number.

Your information will nerver be shared with any third party.