Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego

Czy jesteś osobą skrupulatną, komunikatywną i zorientowaną na budowanie trwałych relacji biznesowych? Czy posiadasz doświadczenie w pracy z wymagającymi klientami i czujesz się jak ryba w wodzie w środowisku biznesowym? Jeśli tak – dołącz do naszego zespołu jako Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego!

Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego
Miejsce pracy: Kraków
Twój zakres obowiązków
  • Pozyskiwanie i budowanie trwałych relacji z Salonami Partnerskimi i nawiązywanie współpracy z nowymi szkoleniowcami oraz influencerami, zgodnie z wizją rozwoju marki.
  • Utrzymywanie bieżących kontaktów i obsługi zapotrzebowania klientów biznesowych, dbając o najwyższy standard obsługi.
  • Weryfikacja realizacji warunków umów, troska o ich prawidłowe wykonanie i raportowanie postępów.
  • Moderacja wiadomości i komentarzy w mediach społecznościowych.
Nasze wymagania
  • Minimum 2 lata doświadczenia w pracy z klientami biznesowymi – preferowane doświadczenie w branży beauty, wellness, sprzedaży lub marketingu.
  • Doskonała znajomość narzędzi do komunikacji z klientami i kanałów social media (np. Instagram, Facebook, LinkedIn).
  • Biegłość w Excelu, w tym tworzenie raportów i analiz – Twoja precyzja i umiejętności analityczne będą docenione.
  • Profesjonalizm w kontaktach z klientami – poszukujemy osoby, która naturalnie buduje relacje i wykazuje się kulturą osobistą na najwyższym poziomie.
  • Umiejętność organizacji pracy własnej oraz dbałość o szczegóły, w tym pamięć o terminach i zobowiązaniach.
  • Skrupulatność, dobra pamięć i chęć działania w dynamicznym środowisku.
  • Mile widziane referencje z poprzednich miejsc pracy, które potwierdzą Twoje umiejętności i zaangażowanie.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
  • Stabilna współpraca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
  • Możliwość współpracy z prestiżowymi partnerami i influencerami z branży.
  • Realny wpływ na rozwój firmy i budowanie jej wizerunku.
  • Kreatywne środowisko pracy, które wspiera rozwój osobisty i zawodowy.
  • Przyjazna atmosfera, w której profesjonalizm idzie w parze z zaufaniem i wsparciem.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie wszelkich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji, moim życiorysie, CV oraz liście motywacyjnym przez Slowianka Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie - na potrzeby obecnej rekrutacji oraz przyszłych rekrutacji, w tym również na inne stanowiska.

Dane osobowe, o których mowa w art.221 § 1 kodeksu pracy przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO.

Dane osobowe, o których mowa w art.221a § 1 kodeksu pracy przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, tj. wyłącznie za zgodą kandydata. Kandydat podając te dane w życiorysie, CV lub liście motywacyjnym zgadza się na ich przetwarzanie przez Slowianka Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie.

Login Account

Already a Rubnio Customer?

Invaild email address.

6 or more characters, letters and numbers. Must contain at least one number.

Your information will nerver be shared with any third party.