Specjalista ds. badań satysfakcji klienta

Co jeśli możesz mieć realny wpływ na rozwój i reputację dużej firmy?

Cieszy Cię fakt, że możesz „od ręki” pomóc klientowi?

Rozmowa telefoniczna to Twoje ulubione narzędzie pracy?

Jeśli na powyższe pytania Twoja odpowiedź brzmi: TAK to mamy dla Ciebie świetną wiadomość – Twoja wymarzona oferta pracy czeka tu właśnie na Ciebie!

Specjalista ds. badań satysfakcji klienta
Lublin
Jakie są Twoje nowe ciekawe zadania? 
  • rozmawiasz z klientami (połączenia wychodzące), aby sprawdzić czy zakupione przez niego produkty sprawiają mu radość
  • wprowadzasz swoje notatki do systemu, które są kluczowym źródłem informacji o kliencie
  • informujesz klientów o promocjach i „robisz im dzień” za pomocą dedykowanych voucherów 
Czego od Ciebie potrzebujemy?
  • biegłej znajomości języka polskiego
  • swobody w użytkowaniu komputera
  • pozytywnego nastawienia do pracy i klienta
  • gotowości do obsługi połączeń telefonicznych z uśmiechem
Co damy Ci w zamian?
  • elastyczne zatrudnienie na umowę zlecenie (minimum 120 godzin miesięcznie)
  • dogodne godziny pracy zmianowej (od poniedziałku do piątku 09:00-20:00, w wybrane soboty 11:00-17:00)
  • kompleksowe szkolenie wprowadzające, za udział w którym otrzymasz wypłatę
  • gwarantowaną stawkę godzinową + bonus do 1500 PLN
  • pracę w komfortowym biurze w centrum Lublina, w którym możesz być w pełni sobą
  • możliwość pracy z Twoimi przyjaciółmi – za polecenie których dodatkowo zapłacimy Ci 2000 PLN (za osobę)! 

Jeszcze nie wiesz czy pasujesz? Zaaplikuj i pozwól nam pomóc Tobie w podjęciu decyzji! 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Obowiązki: Prezentacja oferty platformy e-commerce oraz korzyści ze sprzedaży produktów za jej pośrednictwem Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych (małe i średnie firmy) poprzez...

Więcej informacji

Firma:Foodcom S.A.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Data publikacji: dzisiaj

Specjalista ds. Back Office z językiem niemieckim i angielskim

Obsługa klientów niemieckojęzycznych, głównie drogą mailową. Analiza zgłoszeń i rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem wewnętrznych narzędzi. Przetwarzanie zwrotów i obsługa...

Więcej informacji

Firma:Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

Data publikacji: 2025-10-11

Ekspert branży odzieżowej

Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób...

Więcej informacji

Firma:Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Gliwice

Data publikacji: 2025-10-11

Login Account

Already a Rubnio Customer?

Invaild email address.

6 or more characters, letters and numbers. Must contain at least one number.

Your information will nerver be shared with any third party.