Koordynator Zespołu Obsługi Pacjentów

Koordynator Zespołu Obsługi Pacjentów
Miejsce pracy: Kielce, ul. Wapiennikowa 14

Do Twoich zadań na tym stanowisku należeć będzie:
  • koordynowanie pracy zespołu,
  • obsługa reklamacji,
  • wsparcie pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta,
  • nadzór nad najwyższą jakością wykonywanych obowiązków przez zespół,
  • przygotowywanie raportów, analiz i zestawień dotyczących reklamacji,
  • pełnienie funkcji menadżera dyżurnego Centrum,
  • motywowanie zespołu do osiągania wyznaczonych celi sprzedażowych,
  • dbałość o realizację celów finansowych.
Najlepszy kandydat to taki, który:
  • posiada min. 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem,
  • ma doświadczenia w obsłudze klienta i sprzedaży,
  • swobodnie komunikuje się w języku angielskim,
  • cechuje się łatwością w nawiązywania kontaktów oraz świetną organizacją pracy własnej,
  • jest nastawiony na realizacje celów,
  • znajomość branży medycznej będzie dodatkowym atutem. 
Jakie warunki współpracy możemy Ci zaproponować? 
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
  • pracę zmianową (8-godzinny system pracy) od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-20:00 oraz w wybrane soboty 8:00-14:00, 
  • zespół zaangażowanych i wspierających się osób,
  • wsparcie podczas wdrożenia,
  • bardzo dobrą atmosferę w pracy (ponad 60% pracowników Medicover uznaje to za największy atut firmy),
  • niedziele i święta są zawsze wolne od pracy,
  • możliwość udziału w projektach mających na celu stworzenie jak najbardziej innowacyjnych rozwiązań w obsłudze klienta,
  • benefity m.in. prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twoich bliskich, współfinansowana karta sportowa, inne usługi i produkty na platformie Medicover Benefits i wiele więcej,
  • praca w nowoczesnym centrum medycznym, gdzie pracujemy według światowych standardów opieki medycznej.
Jakie możliwości rozwoju możemy Ci zaproponować?
  • program rekrutacji wewnętrznych pozwala na aplikowanie na stanowiska wewnątrz organizacji już od 1. dnia pracy,
  • nauka języka angielskiego (dofinansowanie kursów),
  • możliwość uczestniczenia w szkoleniach managerskich podnoszących Twoje kwalifikacje.

Podobne ogłoszenia

Kierownik ds. Obsługi Klienta

Zakres obowiązków: Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami, zapewnianie profesjonalnej obsługi i bieżącej komunikacji, Wsparcie zespołu w rozwiązywaniu bieżących...

Więcej informacji

Firma:DHL Supply Chain (Poland) Sp. z o.o.

Lokalizacja: śląskie / Racibórz

Data publikacji: dzisiaj

Team Manager with German and English

Your tasks will involve: Leading, managing, overseeing and supporting a team of Customer Service Agents; Ensuring the Team fulfills KPI’s set by clients; Facilitating clear and efficient...

Więcej informacji

Firma:Foundever

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

Data publikacji: wczoraj

Zastępca / Zastępczyni Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów

Do Twoich obowiązków należeć będzie wsparcie Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów w: monitorowaniu pracy zespołu, obsłudze reklamacji z roszczeniem, wsparciu pracowników w bezpośredniej...

Więcej informacji

Firma:Medicover sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Prosta 36

Data publikacji: 2024-11-21

Login Account

Already a Rubnio Customer?

Invaild email address.

6 or more characters, letters and numbers. Must contain at least one number.

Your information will nerver be shared with any third party.