Do Twoich zadań na tym stanowisku należeć będzie: monitorowanie pracy zespołu, obsługa reklamacji, wsparcie pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzór nad najwyższą jakością...
Więcej informacjiLokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Al. Jerozolimskie 96
Data publikacji: 2025-12-17
Organizacja i nadzór nad codzienną pracą zespołu – przydzielanie zadań, wdrażanie nowych osób, monitorowanie standardów obsługi klienta Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych...
Więcej informacjiLokalizacja: podkarpackie / Tarnobrzeg
Data publikacji: 2025-12-17
Nadzorowanie jakości i efektywności pracy zespołu. Obsługa oraz analiza reklamacji. Wsparcie zespołu w bezpośredniej obsłudze pacjentów. Raportowanie wyników działalności zespołu....
Więcej informacjiLokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Data publikacji: 2025-12-12