Kierownik / Kierowniczka Kluczowych Klientów
- Długoterminowe i strategiczne planowanie sprzedaży w kanale nowoczesnym (supermarkety, hipermarkety, platformy e-commerce, sieci convenience)
- Realizacja planów sprzedaży oraz osiąganie zakładanego poziomu marży w obsługiwanej grupie klientów
- Prowadzenie negocjacji biznesowych z kluczowymi klientami
- Zwiększanie udziału rynkowego E.Wedel w obsługiwanej grupie klientów
- Realizacja budżetów promocyjnych i rozliczanie inwestycji klienckich
- Monitorowanie działalności konkurencji w obszarze kanału nowoczesnego
- Organizacja i nadzór nad przebiegiem promocji w obsługiwanej grupie klientów
- Gromadzenie, analizowanie i prezentowanie danych w obsługiwanej grupie klientów
- Minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w kanale nowoczesnym (supermarkety, hipermarkety, e-commerce, convenience) w branży FMCG
- Umiejętność prowadzenia negocjacji biznesowych i budowania długoterminowych relacji z kluczowymi klientami
- Prawo jazdy kat. B
- Zorientowanie na wyniki, umiejętność pracy z danymi sprzedażowymi i analitycznego podejścia do planowania
- Doświadczenie w realizacji budżetów promocyjnych i inwestycji klienckich
- Znajomość rynku FMCG i trendów w kanale nowoczesnym
- Umiejętność organizowania i nadzorowania promocji sprzedażowych
- Wysokie umiejętności komunikacyjne oraz zdolność do pracy w zespole
- Umiejętność podejmowania decyzji i brania za nie odpowiedzialności
- możliwość realizacji własnych pomysłów i rozwiązań,
- dofinansowanie do karty MultiSport,
- perspektywa rozwoju zawodowego w renomowanej firmie,
- dofinansowanie do wakacji,
- szansa na budowanie kariery w najlepszym zespole sprzedaży,
- słodkie paczki na święta i Dzień Dziecka, bony na święta,
- umowa o pracę,
- aktywności i programy rozwojowe, w tym szkolenia, sport i programy CSR,
- premie i programy nagradzające podejmowanie inicjatywy,
- nielimitowany dostęp do produktów i nowości Wedla oraz 15% zniżki do Pijalni Czekolady Wedel,
- samochód służbowy,
- prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie oraz NNW,
…i wiele więcej. Sprawdź
TUTAJ!
Dbamy o dostępność i równe szanse na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. Jeżeli masz jakiekolwiek dodatkowe potrzeby podczas procesu, poinformuj o tym w CV lub podczas rozmowy telefonicznej.
Więcej na: wedel.pl/kariera