Kierownik ds. obsługi klienta

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Kierownik ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/6497
OBOWIĄZKI:
1. Zarządzanie istniejącymi relacjami biznesowymi i identyfikacja właściwej oferty usług z portfolio HCL i tworzenie rozwiązań zgodnie z celami biznesowymi klienta. 2. Opracowywanie lejka sprzedaży skupiającego się na usługach HCL i napędzanie realizacji możliwości, czy to poprzez RFP, czy proaktywne propozycje.3. Pełnienie funkcji punktu eskalacji kluczowych problemów związanych z satysfakcją klienta i odpowiedzialność za koordynowanie wewnętrznej współpracy w celu rozwiązania krytycznych problemów klienta, działanie jako rzecznik klienta. 4. Zarządzanie oświadczeniem o pracy i odnowieniami umów. Również odpowiedzialny za funkcje zarządzania kontami, w tym działania zarządcze. 5. Osiąganie celów zarządzania sprzedażą i dywersyfikacji portfela poprzez budowanie odpowiedniego kanału sprzedaży. 6. Udział w strategiach technologicznych klienta i definiowanie planu działania poprzez wykorzystanie spostrzeżeń/rozwiązań branżowych HCL. 7. Doradzanie wewnętrznym zespołom ds. produktów i rozwiązań w celu opracowywania odpowiednich rozwiązań. 8. Proaktywne lokalizowanie luk w bieżących dostawach i tworzenie uzasadnienia biznesowego dla ulepszonych ofert usług. 9. Badania, nauka i utrzymanie zrozumienia trendów branżowych klienta oraz usług i ofert produktów HCL, które można rozszerzyć na klienta. 10. Udział w podróżach do lokalizacji klienta i innych powiązanych wydarzeniach w razie potrzeby.Miejsce wykonywania pracy: KRAKÓW, ul. Opolska, 31-323 Kraków oraz inne miejsca wskazane przez pracodawcę w tym praca zdalna
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne
Język: hindi (hinduski), w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany


Wymagania inne:

poziom wykształcenia: wyższe- tytuł inżyniera. Doświadczenie zawodowe: 7 lat ( stanowiska kierownicze ).Umiejętności: Umiejętność zarządzania zespołem. Umiejętności negocjacyjne i analityczne, otwartość na uczenie się nowych rzeczy. Tworzenie raportów. Ukończony kurs lub studia podyplomowe na kierunku Zarządzania.Znajomość języków obcych:. język angielski na poziomie zaawansowanym, co najmniej C1 w mowie i w piśmie; język hindi - na poziomie zaawansowanym, co najmniej C1 w mowie

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 20 625 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Podobne ogłoszenia

Zastępca / Zastępczyni Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów

Do Twoich obowiązków należeć będzie wsparcie Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów w: monitorowaniu pracy zespołu, obsłudze reklamacji z roszczeniem, wsparciu pracowników w bezpośredniej...

Więcej informacji

Firma:Medicover sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Prosta 36

Data publikacji: 2024-11-14

Pracownik ds. poprawy jakości informacji pasażerskiej  

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: realizacja zadań z zakresu informacji pasażerskiej, analizowanie przyczyn błędów w informacji pasażerskiej, przygotowywanie wkładów do odpowiedzi na...

Więcej informacji

Firma:PKP Polskie Linie Kolejowe S.A

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Data publikacji: 2024-11-06

Zastępca kierownika w dziale zamówień i obsługi klienta

- wspieranie bezpośredniego przełożonego w zapewnieniu porozumienia o poziomie usług (SLA), aby kluczowe wskaźniki wydajności (KPI) oraz pomiary były monitorowane, osiągane i raportowane...

Więcej informacji

Firma:Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Lokalizacja: łódzkie / Łódź

Data publikacji: 2024-11-03

Login Account

Already a Rubnio Customer?

Invaild email address.

6 or more characters, letters and numbers. Must contain at least one number.

Your information will nerver be shared with any third party.