Dyrektor ds. Jakości i Reklamacji (m/k)

Agata S.A. - Naszą pasją są wnętrza. Oferując szeroki wybór mebli i artykułów wyposażenia wnętrz, pragniemy stać się częścią przestrzeni, która wyraża charakter, styl i wartości naszych Klientów. W ten sposób pomagamy tworzyć niepowtarzalną atmosferę domu.

Dyrektor ds. Jakości i Reklamacji (m/k)
Miejsce pracy: Katowice
Twój zakres obowiązków:
  • Strategiczne zarządzanie całością procesów reklamacyjnych w Firmie;
  • Analiza przyczyn reklamacji i wdrażanie działań naprawczych;
  • Monitorowanie i optymalizacja procesów jakościowych oraz wdrażanie działań naprawczych;
  • Budowanie relacji z klientami i partnerami biznesowymi;
  • Zarządzanie zespołem;
  • Opracowywanie i realizacja strategii minimalizacji liczby reklamacji;
  • Tworzenie raportów i analiz dotyczących efektywności działań reklamacyjnych;
  • Ścisła współpraca z innymi Działami.
Nasze wymagania:
  • Minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w branży handlowej;
  • Praktyczna znajomość zagadnień z zakresu Kodeksu Cywilnego, rękojmi i gwarancji;
  • Doświadczenie i znajomość procesów reklamacyjnych w dużych sieciach handlowych;
  • Zdolność analitycznego myślenia;
  • Wysoka orientacja na klienta i umiejętności pracy w dynamicznym środowisku;
  • Umiejętność pracy pod presją czasu;
  • Umiejętność zarządzania zespołem oraz doświadczenie w optymalizacji procesów;
  • Zaangażowanie, komunikatywność, nastawienie na realizację celów;
  • Zdolności negocjacyjne;
  • Gotowość do częstych podróży służbowych;
  • Prawo jazdy kat. B. - warunek konieczny.
To oferujemy:
  • Stabilne warunki zatrudnienia;
  • Możliwość rozwoju;
  • Prywatna opieka medyczna Medicover;
  • Pakiet sportowy Medicover Sport;
  • Ubezpieczenie zdrowotne;
  • Wczasy pod gruszą;
  • Bonus Bożonarodzeniowy;
  • Zniżki pracownicze;
  • Bezpłatny parking;
  • Brak dress code.

Administratorem Twoich danych jest AGATA Spółka Akcyjna z siedzibą w Katowicach (40-203) przy Al. Roździeńskiego 93. Dane zawarte w Twoim zgłoszeniu rekrutacyjnym przetwarzane są przez Administratora w celu: (i) przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko na które aplikujesz – na podstawie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności art. 22 1 kodeksu pracy i aktów wykonawczych, a w zakresie wykraczającym poza dane wskazane w art. 221 kodeksu pracy na podstawie udzielonych zgód, oraz (ii) przeprowadzania przyszłych rekrutacji – na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody. Podanie przez Ciebie danych w zakresie wskazanym w art. 221 kodeksu pracy oraz aktach wykonawczych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji. Podanie dodatkowych danych jest dobrowolne, a ich niepodanie nie powoduje żadnych konsekwencji. Dane dotyczące bieżącej rekrutacji, przetwarzane będą przez okres 12 miesięcy od momentu jej rozstrzygnięcia. Dane przetwarzane na podstawie udzielonej zgody, przetwarzane będą do czasu jej cofnięcia bądź usunięcia danych, ale nie dłużej niż przez okres 36 miesięcy od mementu ich uzyskania. Przysługuje Ci prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Ciebie zgody przed jej cofnięciem. Masz również prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia (bycia zapomnianym) lub ograniczenia ich przetwarzania, a także prawo do przeniesienia danych. Ponadto przysługuje Ci prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. W przypadku, gdy uznasz, iż przetwarzanie przez Administratora danych narusza przepisy prawa, możesz wnieść skargę do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Twoje dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej, jak również nie będą objęte zautomatyzowanym podejmowaniem decyzji, w tym profilowaniem. W celu bieżącego administrowania i serwisowania systemu rekrutacyjnego dane będą przekazywane operatorowi technicznemu, tj. firmie informatycznej udostępniającej narzędzie do celów prowadzenia procesu rekrutacji.

Podobne ogłoszenia

Dyrektor Jakości i Reklamacji

Strategiczne kierowanie procesami reklamacyjnymi w firmie Analiza przyczyn reklamacji i wdrażanie działań korygujących Optymalizacja procedur jakościowych oraz monitorowanie ich efektywności...

Więcej informacji

Firma:Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Data publikacji: wczoraj

Koordynator Zespołu Sprzedaży i Usług

Organizacja i nadzór nad codzienną pracą zespołu – przydzielanie zadań, wdrażanie nowych osób, monitorowanie standardów obsługi klienta Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych...

Więcej informacji

Firma:Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: pomorskie / Gdynia

Data publikacji: 2025-08-22

Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego

Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację...

Więcej informacji

Firma:Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Lokalizacja: warmińsko-mazurskie / Olsztyn

Data publikacji: 2025-08-21

Login Account

Already a Rubnio Customer?

Invaild email address.

6 or more characters, letters and numbers. Must contain at least one number.

Your information will nerver be shared with any third party.