Account Manager – Klient Korporacyjny / Instytucje Publiczne
Kraków
- masz potencjał aby zostać doradcą klienta w cyfrowej transformacji
- masz doświadczenie w sprzedaży do klientów biznesowych
- jesteś zaangażowany/a oraz chętnie zdobywasz wiedzę
- posiadasz zdolności organizacyjne, działasz dynamicznie i samodzielnie
- zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity) dla klientów korporacyjnych
- pracuj na własnym portfelu klientów, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji
- realizuj założone cele sprzedażowe
- stale podnoś poziom wiedzy biznesowej i produktowej
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz prowizyjne uzależnione od realizacji celów
- program wdrożeniowy pod okiem mentora i trenera
- stałe wsparcie dedykowanego menedżera
- bogaty program szkoleń podnoszący wiedzę o rozwiązaniach telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity
- rzetelne i stabilne partnerstwo
Bezpieczeństwo:
- rzetelne i stabilne partnerstwo,
- siła marki,
- stałe wsparcie dedykowanego menedżera,
- program wdrożeniowy pod okiem mentora i trenera
Elastyczność:
- umowa B2B,
- własna działalność gospodarcza,
- elastyczne godziny pracy.
Satysfakcja:
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz prowizyjne uzależnione od realizacji celów,
- bogaty program szkoleń podnoszący wiedzę o rozwiązaniach telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity,
- feedback.
Od lat znajdujemy się w pierwszej dziesiątce najlepszych pracodawców na świecie. Dostarczamy nowoczesne rozwiązania telekomunikacyjne, które wpływają na poprawę jakości życia milionów ludzi. Dołączając do Orange masz pewność, że Twoja praca ma znaczenie, a Twoje zaangażowanie zostanie wynagrodzone.
W procesie rekrutacji do Orange wszyscy kandydaci mają równe szanse niezależnie od płci, wieku, rasy, pochodzenia, wyznania, niepełnosprawności, orientacji seksualnej lub innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.