- 28 sierpnia 2018
- 0
Wiele nazw stanowiska pracy, zwłaszcza w firmach dysponujących kapitałem zagranicznym, brzmi dla wielu osób dość obco i wręcz groźnie. Nie ma czego się bać – zawody takie jak account manager, czyli opiekun klienta, zostały stworzone, aby nieco usprawnić organizację pracy oraz kontakt poszczególnych działów z klientem.
Czym zajmuje się account manager?
Account manager jest to osoba, do której klienci zwracają się z prośbą o wyjaśnienie pewnych kwestii lub z zapytaniem o to, do kogo mają się udać, aby załatwić sprawę, z którą przyszli. W telegraficznym skrócie – account manager informuje i stara się, aby kontakt pomiędzy klientem a poszczególnymi działami firmy, był maksymalnie ułatwiony i sprawny. I co najważniejsze – zajmował jak najmniej czasu.
Wiele osób niestety podchodzi do account managerów dość roszczeniowo. Bywa, że zawód niesie za sobą dość dużą dawkę stresu. Jednak nie jest to praca tylko i wyłącznie żmudna i trudna. Z pewnością aplikując na to stanowisko zdobędziesz wiele interesujących doświadczeń, głównie dotyczących kontaktów z klientem.