- 19 marca 2018
- 0
Praca w charakterze Account Managera należy do jednego z najciekawszych i najbardziej fascynujących zawodów. Możliwość udziału w ciekawych projektach, poznawanie nowych ludzi ze świata biznesu i reklamy, codzienne wyzwania to tylko kilka z kwestii, które sprawiają, że coraz większa liczba osób aplikuje na to stanowisko.
Dyrektorowie oraz szefowie działów w agencjach zdają sobie sprawę, z faktu, iż najważniejszym czynnikiem funkcjonowania tego biznesu jest przede wszystkim troska o relacje międzyludzkie. Idealną formą, która ma na celu zacieśnianie więzi pomiędzy pracownikami, klientami oraz partnerami biznesowymi jest organizacja wszelkiego rodzaju eventów. Do najczęstszych imprez, w których biorą m.in. udział Account Managerzy, należy organizowanie gier teambuildingowych, oraz wyjazdów integracyjno-motywacyjnych dla załogi. Dodatkowo bardzo częstym zjawiskiem jest obchodzenie ważnych uroczystości np. urodzin przełożonego, w godzinach pracy.
Organizowanie tego typu przedsięwzięć sprawia, że pracownicy traktują swoją pracę jako przyjemność, a nie przykry obowiązek. Wspólne wyjazdy poprawiają relacje między pracownikami i motywują ich do dalszej efektywnej pracy. Wycieczka spędzona w gronie zaufanych klientów daje możliwość Account Managerom zbliżyć się do nich, zyskać ich zaufanie i sprawić, że w przyszłości polecą agencję swoim równie wpływowym znajomym.