- 19 lutego 2018
- 0
Agencje interaktywne oraz reklamowe, dbają o to, aby ich pracownicy mieli możliwość rozwoju oraz nauki na poszczególnych stanowiskach, które piastują. Agencje dbają również o to, aby ich pracownicy zdawali sobie sprawę, że ich trud i wysiłek zostanie doceniony i w odpowiednim momencie otrzymają awans i satysfakcjonująca podwyżkę.
Pierwszym etapem pracy młodego Account Managera jest objęcie stanowiska juniorskiego. Na tym etapie Junior Account Manager poznaje swój zakres obowiązków i uczy się od zespołu technik i narzędzi, których będzie używał w swojej pracy. Pieczę nad Junior Account Managerem zazwyczaj sprawuje wyznaczony do tego opiekun, który w każdym momencie służy pomocą i dobry słowem.
Junior Account Manager bierze udział w realizacji projektów, bierze czynny udział w spotkaniach z podwykonawcami oraz z zespołem projektowym, a także w spotkaniach z kluczowymi klientami. Ponadto Junior Account Manager sprawuje pieczę i kontrolę nad dokumentacją, a także przygotowuje sprawozdania podsumowujące zrealizowane projekty.
Objęcie posady Junior Account Managera bądź co bądź nie należy do najłatwiejszych. Kandydaci muszą wykazać się nie tylko rozległą wiedzą i umiejętnościami, ale również posiadać, chociaż minimalne doświadczenie w określonej branży. Dlatego chcąc dostać się do wymarzonej agencji i otrzymać posadę Junior Account Managera, bierz udział w przeróżnych projektach organizowanych przez uczelnię, udzielaj się w projektach społecznych i bądź aktywny podczas studiów.