- 12 grudnia 2017
- 0
Praca w charakterze Account Managera wymaga od kandydatów sprecyzowanych twardych oraz miękkich kompetencji. Podczas procesu rekrutacji rekruterzy najczęściej starają się poprzez zadawane pytania zweryfikować czy dana osoba posiada cechy, które ułatwią jej wykonywanie pracy na tym stanowisku.
Praca Account Managera w głównej mierze opiera się na realizacji określonych targetów. Account Manager ma za zadanie stworzyć projekt w taki sposób, aby został on zaakceptowany przez klienta.
Do kluczowych cech, które definiują osobowość Account Managera, należy przede wszystkim komunikatywność, która zapewni mu długotrwałe nawiązanie kontaktów interpersonalnych z klientami. Drugim kluczową cechą jest entuzjazm. Na stanowisku Account Managerów najczęściej pracują ludzie otwarci, pozytywnie nastawieni do świata oraz entuzjastyczni. Ich zapał oraz energia sprzyja nawiązywaniu nowych kontaktów i pomaga osiągnąć im zdecydowanie wyższe wyniki w porównaniu do osób, które nie zbyt ochoczo podchodzą do wykonywanych obowiązków.
Ostatnią kluczową cechą Account Managerów jest wytrwałość. To właśnie wytrwałość sprawia, że ludzie na tym stanowisku pragną osiągać ustalone cele. Ich zaangażowanie, upór oraz konsekwencja w działaniu sprawia, że projekty są realizowane na najwyższym poziomie, a zadowoleni klienci wracają do nich z nowymi zleceniami.