- 6 listopada 2018
- 2
Każda osoba starająca się o pracę w charakterze account managera na wstępie zapewne zastanawia się, z ilu języków obcych będzie w niej korzystać. Owszem, język angielski od wielu lat był i jest w cenie, jednak warto zwrócić uwagę również na nieco mniej popularne języki, które mogą pomóc nam uzyskać wymarzoną posadę.
Mało popularne języki obce
Coraz częściej w ogłoszeniach o poszukiwaniu account managera, popularnym jest zaznaczenie, że ważna jest znajomość kilku języków obcych. Na myśl, oprócz wcześniej wspomnianego angielskiego, przychodzą nam również takie języki jak niemiecki, holenderski czy francuski. Tymczasem w dobie stałego rozwoju japońskich koncernów, również i języki azjatyckie cieszą się coraz większą popularnością, często wyprzedzając nieco inne, bardziej popularne języki obce.
Warto inwestować w kursy językowe niezależnie od tego, o jakie stanowisko przyjdzie nam się starać. Im mniej popularny język, tym lepiej. Warto również potrafić porozumiewać się w nim przynajmniej w dobrym stopniu.
Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym na stanowisku account managera to jedno z podstawowych wymagań.
Zgadza się.