- 10 listopada 2018
- 5
Kontakt z klientem wielu pracownikom spędza sen z powiek. Często jest on wymieniany jako jeden z czynników wypalenia zawodowego. Nie jest to pozbawione sensu – w zasadzie nic nie zagraża nam w pracy tak bardzo jak petent / klient. Warto mieć więc kilka umiejętności, które nie pozwolą wyprowadzić nas z równowagi nawet wówczas, gdy klient jest wyjątkowo trudny.
Mile widziane umiejętności account managera
Wśród wielu cech wymienianych w dziale „mile widziane”, często wymienia się opanowanie, umiejętność słuchania oraz dopasowania się do stylu rozmowy narzucanego przez klienta. To ważne, ponieważ zarówno w negocjacjach na temat dużych kontraktów, jak i w dość błahych sprawach, empatia i przewidywanie kolejnych posunięć klienta jest niezwykle istotne.
Opanowanie i cierpliwość to kolejne kluczowe cechy, które powinien mieć account manager. Obligatoryjne szkolenia, w których uczestniczą osoby na tym stanowisku, zakładają pewne działania w kierunku wzmacniania tego typu kompetencji. Płynie z tego wartość dodana dla pracownika, który po tego typu szkoleniach, potrafi przenieść zdobyte umiejętności do codziennego życia.
Każde szkolenie się przyda
dodaktowe umiejętności zawsze zwiększają szansę na dobrą pracę
polecam szkolenia z zarządzania
Umiejętność radzenia sobie ze stresem jest niezwykle ważną umiejętnością.
Zdecydowanie tak, przydaje się w każdym zawodzie i w życiu prywatnym.