- 18 kwietnia 2018
- 0
Praca w charakterze account managera przeznaczona jest dla osób kreatywnych, odznaczających się ponadprzeciętną wyobraźnią oraz innowacyjnym i świeżym spojrzeniem na zaistniałe fakty.
Niemalże wszystkie agencje reklamowe oraz interaktywne w ogłoszeniach o prace na pierwszym miejscu stawiają kreatywność przyszłych account managerów. Czym zatem jest tak popularna w dzisiejszych czasach i przez wielu nadużywana kreatywność? Słownik języka polskiego opisuje to pojęcie jako zdolność do tworzenia nowych, oryginalnych, twórczych oraz pomysłowych rzeczy. Tak więc głównym zadaniem account managerów w agencjach reklamowych jest tworzenie oryginalnych i ponad przeciętnych treści reklamowych, które mają na celu zauroczyć klienta i sprawić, że będzie chciał zainwestować w nie swoje pieniądze oraz drogocenny czas.
Bardzo często ludzie, którzy aplikują na stanowisko account managerów, nie wierzą w swoje umiejętności twórczego myślenia, twierdząc, że kreatywność nie jest ich mocną stroną. Czy zatem kreatywnego myślenia da się nauczyć, czy trzeba się z nim po prostu urodzić?
Tak naprawdę każdy z nas posiada twórczy potencjał i tylko i wyłącznie od nas zależy czy postaramy się ten potencjał rozwinąć. Jeżeli naprawdę marzysz o objęciu posady account managera w prestiżowej agencji, postaraj się zainwestować w siebie i swój rozwój. Kreatywność to coś, co w nas drzemie, trzeba tylko dać się ponieść fantazji, zainspirować się, oraz zacząć poznawać świat na nowo, aby uaktywnić zupełnie inne, wielobarwne, kreatywne spojrzenie na rzeczywistość.